01سیستم بایگانی متمرکز
02سیستم میز خدمات فناوری اطلاعات (ITIL)
03سیستم تردد پرسنل
04سیستم یکپارچه مکاتبات اداری
برنامه ای جامع در جهت بایگانی اسناد بصورت یکپارچه با قابلیت جستجو سریع و اعطا سطح دسترسی مختلف به کاربران می باشد.
میز خدمت به عنوان یک مرکز ارتباطی در سازمان در قالب چند ماژول مهم و منسجم چون درخواست ها، رویدادها، تغییرات، و پروژه ها می باشد. یک میز خدمت موفق، ترکیبی از چهار عنصر نیروی انسانی، فرایند، اطلاعات و ابزار می باشد که نتیجه آن بهبود کیفیت خدمات، مدیریت و کنترل اثر بخشی زیرساخت های فناوری اطلاعات می باشد.
سیستم تردد پرسنل، قابلیت ثبت تردد ها از طریق مکانیزم های ثبت اثر انگشت، تشخیص چهره و کارت خوان را دارا میباشد.
این سیستم دارای قابلیت های متنوع و متفاوت مانند : ثبت و صدور نامه ها، گردش الکترونیک مکاتبات به صورت داخلی و خارجی ، ارسال و دریافت ایمیل مربوط به مکاتبات، ارسال و دریافت فکس، ثبت و گردش کار، تقویم جلسات و مصوبات، امور جاری، ثبت و گردش اعلان و گزارش گیری های مدیریتی میباشد.